Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
 

Siparişinizi, faturanız kesilmeden hemen önce iptal edebilirsiniz. “Siparişlerim” sayfasından siparişinize ulaşabilir, “Siparişiniz Hazırlanıyor” aşamasında olan siparişinizi ya da içerisinden bir veya birden fazla ürünü “Sipariş Detay” alanına tıkladıktan sonra “İptal Et” butonunu kullanarak iptal edebilirsiniz.

Ayrıca siparişiniz adresinize geldiğinde kargo personelinden teslim almayarak tarafımıza geri gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Siparişimde yer alan bir veya birkaç ürünü iptal edebilir miyim?
 

“Siparişlerim” sayfasından siparişinize ulaşabilir, “Siparişiniz Hazırlanıyor” aşamasında olan siparişinizin içerisinden bir veya birden fazla ürünü “Sipariş Detay” alanına tıkladıktan sonra “İptal Et” butonunu kullanarak iptal edebilirsiniz.

Havale ile oluşturduğum ve henüz onaylanmayan siparişimi iptal edebilir miyim?
 

Havale ile oluşturduğunuz sipariş, ödeme yapmamanız halinde 2 iş günü içerisinde iptal olacaktır.

İptal edilen hediye kartımı aktif hale getirebilir miyim?
 

Hediye kartları tek kullanımlıktır. İptal ettiğiniz siparişinizde Hediye Kartı kullanıldı ise tekrar aktif hale getirilmesini talep edebilirsiniz. Hediye Kartınızı aktif hale getirmek için “İletişim” sayfasının “Bize Yazın” bölümünden “KAMPANYA ve HEDİYE ÇEKLERİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ” konu başlığını seçiniz, ilgili alanları doldurarak “GÖNDER” tuşuna basınız. Talebiniz incelenerek işleminiz yapılacaktır.

İptal edilen siparişimde hediye kartı kullandıysam, iptal edilen tutar kartıma yüklenir mi?
 

İptal edilen siparişlerinizde kullandığınız tutar, hediye kartınıza geri yüklenecektir.

İptal talep ettiğim ürün/ürünler kargoya verilmiş ise ne yapabilirim?
 

Kargoya verilen siparişinizi, siparişiniz adresinize geldiğinde kargo personelinden teslim almayarak tarafımıza geri gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Ayrıca iletişim kanallarından bize ulaşarak siparişinizin iadesini talep edebilirsiniz.

Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
 

Satın aldığınız ürünleri 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Ancak, cayma hakkı kullanılamayan ürünleri iade edemezsiniz.

İade etmek istediğiniz ürünleri, orijinal kutuları içinde ve zarar görmeden tüm aksesuarları ve yanında iletilen hediyeler ile birlikte geri göndermeniz gerekiyor. İade sürecini başlatmak için "Siparişlerim" sayfasında listelenen siparişlerinizin altında görünen "Kolay İade" butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. İade edilemeyen ürünlerde bu seçenek görüntülenmeyecektir.

Daha fazla bilgi için 0850 266 37 37 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

İade için herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
 

İadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile iade kargo kodu alarak ücretsiz gönderebilirsiniz.

* İade kargo kodu kullanmadan karşı ödemeli gönderilen kargolar, teslim alınmayarak tarafınıza iade olarak dönecektir.

İade kargo kodumu kaybettim, nasıl ulaşabilirim?
 

"Hesabım" sayfasındaki "Siparişlerim-İadelerim" ekranından iade kargo kodunuza tekrardan ulaşabilirsiniz.

İade kargo sürem doldu, ne yapabilirim?
 

İade kodu süreniz 7 gündür.

7 gün iade kodu süresinin dolması durumunda siparişiniz, 14 günlük iade sürecindeyse tekrardan iade kodu alabilirsiniz.

İademi kargo firmasına nasıl teslim edebilirim?
 

Oluşturmuş olduğunuz iade kodunuzla size en yakın ilgili kargo şubesine teslim ederek ücretsiz gönderebilirsiniz.

İadenizin tarafımıza hasarsız teslim edilebilmesi için özenle paketlemeye dikkat etmelisiniz.

Ürünün ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının zarar görmesi durumunda iadeniz kabul edilmeyecektir.

İade şartlarınız nelerdir?
 

Ürünlerinizi cayma hakkı kapsamında iade edebilmeniz için orijinal ambalajında/kutusunda, tüm aksesuarları ile birlikte, varsa promosyon ürünü ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Orijinal ambalajı/ kutusu açılan ve kullanıcı hatası sonucu arızalı/kusurlu halen gelen ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Ürün, hasarlı, kırık bir şekilde ulaştı ise ne yapabilirim?
 

Ürünü hasarlı, kırık bir şekilde teslim almanız durumunda, öncelikle bu durumu “Hasar Tespit Tutanağı” ile belgelemeniz gerekmektedir.

Siparişiniz ile ilgili yaşadığınız problem(ler) hakkında, iletişim kanallarımız aracılılığı ile bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Hangi ürünleri iade edemem?
 

“Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler”e konu olan ürünlerin ambalajı açıldığı an ve kullanıcı hatası sonucu kusurlu/arızalı/bozuk hale gelen ürünlere iade işlemi yapılamamaktadır.

Cayma Hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?
 

Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler. (Toner, kartuş, şerit vb.)

Satış değerini kaybetmiş ürünlerin (ambalajı hasarlı/açık/sim kart takılmış cep telefonları) ambalajlarının açılması durumunda değişim/iade işlemleri cayma hakkı kapsamında değerlendirilmemektedir.

Sağlık ve hijyenik açıdan ikinci bir kişi tarafından denenemeyecek/kullanılamayacak ürünler (Mayo, iç çamaşırı, küpe, kozmetik vb.), hızlı bozulabilecek ya da son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler cayma hakkı kapsamında değerlendirilmemektedir.

Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ve kullanımla beraber sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler cayma hakkı kapsamında değerlendirilmemektedir. (Tüm kişisel bakım ürünleri, kulak içi /kulak üstü kulaklık, saat, akıllı bileklik vb.)

Büyük desili ürünlerde (Beyaz eşya, TV vb.) ambalajın teknik servis tarafından açılmadığı durumlar veya hasarlı ambalajlarda tutanak tutulmaması durumunda cayma hakkı geçerli değildir.

Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler. (Montaj vb.)

Finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olan ve satıcının kontrolünde olmayan, fiyatı değişiklik gösteren mal veya hizmetler. (Altın, ziynet vb.)

Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar.

İade ürünlerimi tarafınıza nasıl gönderebilirim?
 

Siparişlerim ya da sipariş detaylarım sayfasına ulaşarak, kargo şubesine teslim ve adresimden ücretsiz alınsın seçeneklerinden birini seçerek iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

- Kolay iade menüsüne girin.

- İade ürünleri kargo şubesine teslim edecekseniz;

  • Kargo şubesine teslimi seçin.
  • İade talebini oluştur butonuna bastıktan sonra iade talebiniz oluşturulacaktır.
  • Ekranda görüntülenen kargo kodunu not alın.
  • Bu kod ile birlikte en yakın kargo şubesine ürünlerinizi ücret ödemeden teslim edebilirsiniz. Kargo kodunuz e-posta adresinize de iletilecektir. Bu kodla 7 gün içerisinde paketlediğiniz ürünlerinizi kargo şubesine teslim etmelisiniz.

- Adresimden ücretsiz alınsın seçeneği ile teslim edecekseniz;

  • Adresimden ücretsiz alınsını seçin.
  • İade talebini oluştur butonuna bastıktan sonra iade talebiniz oluşturulacaktır.
  • Kargo şirketi tarafından adresinizde ziyaret edileceksiniz. Ziyaret edileceğiniz tarih için kargo şirketi tarafından bilgilendirileceksiniz.
  • Paketlediğiniz ürünlerinizi kargo personeline teslim etmelisiniz.

Adresimden ücretsiz alınsın seçeneği sadece KARGOMsende tarafından teslim edilen siparişlerde ve belirli il ve ilçelerde geçerlidir.

İade etmek istediğiniz ürünleri, e-arşiv fatura ile birlikte göndermeniz/teslim etmeniz gerekmektedir.

İade talebimin durumunu nasıl takip edebilirim?
 

"Hesabım" sayfasındaki "Siparişlerim-İadelerim" ekranından tüm iade süreçlerinizi takip edebilirsiniz. İade sürecinde meydana gelen değişiklikler, bize sağladığınız iletişim adresi üzerinden de size bildirilecektir.

İade talebimi iptal edebilir miyim?
 

Siparişlerim-İadelerim ekranından iade talebi oluşturduğunuz siparişi seçip "İadeyi İptal Et" butonunu tıklayarak iade talebinizi iptal edebilirsiniz.

14 günlük iade sürem doldu, iade talebi oluşturabilir miyim?
 

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.14 günlük sürenin dolması durumunda iade talebi oluşturulamamaktadır.

14 günlük iade süreniz, ürünün size teslim edildiği gün başlar.

İade ettiğim "Ürün Bedeli" tarafıma ne zaman iade edilecektir?
 

İadenizin onaylanması durumunda bankanıza bağlı olarak 2-10 İş Günü içerisinde ödeme türü ve şeklinize göre tarafınıza geri ödenecektir. Havale/EFT ile yaptığınız ödemenin geri ödemesi için Hesabım / IBAN Bilgilerim sayfasından IBAN bilginizi eklemeniz gerekmektedir.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?
 

İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamıyorsa ücret iadesi, iptal ya da iade edilen ürünler için kampanyadan gelen indirim tutarı düşülerek yapılır.

İptal ve iade sonrasında üye kuponları / kampanyaları yeniden tanımlanır mı?
 

İade edilen ürünlerin satın alımında kullanılan kuponlar ve kampanyalarla ilgili tüm sorularınızı müşteri hizmetlerimize yönlendirmenizi öneririz.

Daha fazla bilgi için 0850 266 37 37 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

İadem kabul edilmez ise ne olur?
 

İadesi kabul edilmeyen ürünler, tarafınıza geri gönderilmektedir.

Ürün değişimi yapabilir miyim?
 

Satın aldığınız ürünleri farklı bir ürün ile değiştiremezsiniz. Ama dilerseniz ürünün iadeye uygun olması koşuluyla değiştirmek istediğiniz ürünle ilgili ürün iade sürecini başlatabilirsiniz.

Aldığım ürün, kusurlu/arızalı/bozuk olarak tarafıma geldi veya ürün sonradan kusurlu/arızalı/bozuk hale geldi, ne yapmalıyım?
 

“Bize Yazın” bölümünden “ARIZALI ÜRÜNLERİNİZ İLE İLGİLİ SORULARINIZ” başlığını seçiniz ve ilgili alanları doldurarak “GÖNDER” tuşuna basınız.. Talebiniz tarafımıza ulaştığında, ürünü/ürünlerinizi nereye göndermeniz konusunda yönlendirileceksiniz.

Kusurlu/arızalı/bozuk çıkması nedeni ile size gönderdiğim ürün(ler) için nasıl bir yol izliyorsunuz?
 

Tarafımızca teslim alınan ürünlerin öncelikle ambalajı ve aksesuarları kontrol edilmektedir. Garanti kapsamındaki ürünler yetkili servislerine, garanti kapsamındaki dışındaki ürünler ise incelenmek üzere tedarikçi firmalarına gönderilmektedir.

Kusurlu/arızalı/bozuk çıkması veya sonradan kusurlu/arızalı/bozuk hale gelmesi nedeni ile size gönderdiğim ürün(ler) için kargo ücreti alıyor musunuz?
 

Kusurlu/Arızalı/Bozuk çıkması durumlarında kargo ücreti alınmamaktadır.

Garanti kapsamındaki ürünlerin teknik servis süreçleri ne kadardır ve yasal süreç ne zaman başlar?
 

Garanti kapsamındaki ürünlerin Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca azami tamir süresi 20 iş günüdür. Yasal süre, yetkili servise ürününüz ulaştığında başlatılmaktadır.

Kusurlu/arızalı/bozuk çıkan veya sonradan kusurlu/arızalı/bozuk hale gelen ürün/ürünler ile ilgili haklarım nelerdir?
 

Ürünün/ürünlerin ayıplı (kusurlu/arızalı/bozuk) olduğunun anlaşılması durumunda aşağıdaki haklara sahipsiniz.

a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

d) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme.

**Bu haklardan birinin kullanılabilmesi için ayıbın varlığının tespiti gereklidir. Söz konusu üründe/ürünlerde bir ayıp mevcut mu, mevcutsa imalattan mı kaynaklandığı, yoksa kullanım hatasından mı kaynaklandığı yetkili servis veya tedarikçi firmalar tarafından saptanacaktır. Bu işlemin sonucuna göre eğer kullanım hatasından kaynaklı bir kusur/arıza/bozukluk bulunmamakta ise bu haklardan birini kullanabilirsiniz.

Garanti kapsamındaki ürünümü yetkili servise kendim gönderebilir miyim?
 

Dilerseniz ürününüzü yetkili servise siz gönderebilirsiniz.

Garanti belgesini kaybettim. Teknik servise gönderilmek üzere, ürünümü tarafınıza gönderebilir miyim?
 

Ürününüzü faturası ile tarafımıza gönderebilirsiniz. Faturanız mevcut değil ise sipariş numarası ile fatura talep edebilirsiniz.

Sipariş verdiğim ürünlerin tamamı paketin içinden çıkmadı. Ne yapmayalım?
 

Öncelikle;

Faturanızdaki ürünlerle paketin içinden çıkan ürünleri kontrol edin.

Siparişiniz parçalı/kısmen gönderildi ise;

Faturada/irsaliyede yer alan ürünlerle paketiniz içinden çıkan ürünler aynı olacaktır. Ayrıca faturanızın/irsaliyenizin hemen alt tarafında “**Siparişinize ait diğer ürün(ler) tedarik sürecindedir.” şeklinde bilgi yer aldığını göreceksiniz. Bu durumda tarafınıza gelen paketi kabul edebilirsiniz.

Faturanızda/irsaliyenizde yer alan ürünlerin tamamı paketiniz içinden çıkmadı ise;

Durumu kargo elemanının şahitliğinde tutanağa geçirmelisiniz ve ilgili tutanağı bilgi@dr.com.tr adresine göndermelisiniz. Mailiniz tarafımıza ulaştığında ürününüz/ürünleriniz tarafınıza sevk edilecek aksi halde bedel iadesi sağlanacaktır.

“Faturada/irsaliyede yer alan ürünler ile paket içinden çıkan ürünler farklı, ne yapmayalım?
 

Tarafınıza gelen ürün/ürünler size ait değil ise; paketi kabul etmeyerek kargo görevlisine teslim ediniz ve bu durumu iletişim sayfamızdan bize bildiriniz. Veya (0850) 266 06 06 no’lu Müşteri Hizmetleri numaramızdan destek alabilirsiniz.