
Turizm Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlardan Seçmeler
- Standart Teslimat: 27 Mayıs - 30 Mayıs
Turizm Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlardan Seçmeler Kitap Açıklaması
Bu kitapta, (modern) pazarlama anlayışının egemen olmaya başladığı 1950’li yıllardan günümüze kadar olan süreçte ortaya çıkan ve turizmde uygulama imkânı bulan yaklaşımlardan bir seçki sunulmaktadır. Kitabın kendi içinde farklı ve çoğulcu bir bakış açısıyla hazırlandığını söylemek mümkündür. Çünkü kitap, büyük oranda tek bir akademik kurumdan genç akademisyenler tarafından kaleme alınmıştır. Öte yandan, yazarların neredeyse tamamının lisansüstü turizm öğrencileri olmaları da kitabın değerini arttırmaktadır. Okuyucu dostu olmasına özen göstermeye çalıştığımız kitabın bölüm içeriklerinin hazırlanmasında teorik ya da kavramsal bilginin yanı sıra örnek olaylara ve sektörden uygulamalara ağırlık verilmiştir. Böylece bir taraftan bölüm içerikleri zenginleştirilmiş diğer taraftan teori ile pratik uyumu sağlanmaya çalışılmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)
- Kitap Adı Turizm Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlardan Seçmeler
- Yazar Kolektif
- Editör İbrahim Yılmaz
- Yayınevi Detay Yayıncılık
- Hamur Tipi 2. Hamur
- Ebat 16x24
- İlk Baskı Yılı 2016
- Baskı Sayısı 1. Basım
- Medya Cinsi Ciltsiz
- Barkod 9786059440288
Yazarın Diğer Kitapları



Yorumlar
Bu ürüne yorum yapmak için giriş yapmalısınız