Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Falan Filan (Aşk, Ayrılık, İhanet, Seks)

Falan Filan (Aşk, Ayrılık, İhanet, Seks)

Falan Filan (Aşk, Ayrılık, İhanet, Seks)

Aşk, Ayrılık, İhanet, Seks

6/10 - 2 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar:

Oben Budak

Yayınevi :

Esen Kitap

  • 60 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • ISBN: 9786054609031


Aşk, ayrılık, ihanet ve seks... İlişkilere dair her şey, en gerçek haliyle Oben Budak'ın kaleminden. Bir solukta okuyacağınız Falan Filan bu yazın kitabı olacak!

Gazeteci, yazar ve DJ Oben Budak'ın, günümüz kentli nevrotik kadınının arayışlarını ve aşk hayatını anlattığı kitabı Falan Filan, Esen Kitap etiketiyle 17 Temmuz Salı günü raflardaki yerini alıyor. Editörlüğünü Berin Yavuzlar'ın üstlendiği kitapta geçen hikâyeler, usta çizer Ergün Gündüz'ün illüstrasyonlarıyla can buldu, Falan Filan'ı benzersiz kıldı.

Eğlence, parti, pop deyince akla gelen ilk isimlerden Oben Budak bu kez farklı bir kapıyı aralıyor. 3,5 yıllık bir çalışmanın emeği olan Falan Filan, alaycı ve komik bir üslupla kadın erkek ilişkilerine değiniyor. Kitap, kadın kahramanın ayrıldığı sevgilisinin ardından televizyonu pencereden fırlatmasıyla başlıyor. Şahit olduğunuz tutku karşısında irkiliyorsunuz ama orada bitmiyor. Okur her bölümde sarsılıyor; çünkü bu kitapta aşk bir delilik, seks en doğal ihtiyaç, yalnızlık ise hepimizde iz bırakan bir gerçek.

"Kişiler değişse de yaşadığımız şeyler hep aynı değil mi? Bütün duygular aşk - ayrılık - ihanet ve seks arasında gidip gelmiyor mu? Bir daha asla yapmam dediğiniz hataları yapıp, başka kişileri, bambaşka duygularla sevmiyor muyuz? Bu olaylarda kişilerin bu kadar önemi var mı sizce? Bilmem, belki de vardır..." diye sona eren kitabında Oben Budak'ın renkli ruhunu bulacaksınız.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 236

Baskı Yılı: 2012


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 121

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Esen Kitap

Sayfa Sayısı : 236

İlk Baskı Yılı : 2012

Dil : Türkçe

Yorumlar 7

TÜM YORUMLARI GÖSTER
Sevdim Bu Kitabı

Bence çok güzel, eğlenceli, komik bir kitap.. Kafanı dağıtmak istiyorsan bu kitabı okumalısın. :) Yazarın ellerine sağlık..

04.07.2013

iğrennççç

hayatımda okuduğum en iğrenç kitap. ana karakterin seks fantezilerini okuyup duruyosunuz. hiç bi anlamı hiç bi edebi değeri yok. samimi olayım eğlendireyim diye araya küçük espiriler sıkıştırmaya çalışmış ama iticilikten başka bişey katmamış. bence herkes işini yapmalı, para kazanmak için yazar olmaya çalışmamalı. yazar olucam diye saçmalamanın en güzel örneği: falan filan! sakın okumayın arkadaşlar çok çirkin paranıza ve vaktinize yazık olur.

05.11.2012

falan filan bir kitap iste...

cok konusuldu, cok satanlara girdi, merak ettim ama merak edilecek kadar onemli bir kitap degil, edebi bir eser yada bir roman diyemeyiz, pucca serisine benzemeye calissa da basaramamis, adi gibi falan filan bir kitap, okusaniz da olur okumasaniz da...bence onemli bir detay, ana karakter olarak tanitilan BIGE bence yazarin(!)ta kendisi, kendini desifre etmemeye calissa da apacik ele vermis tum ipuclariyla...

05.10.2012