Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Alıcısı Hazır
Alıcısı Hazır

Alıcısı Hazır

7/10 - 1 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Alex Bogusky
Standart Teslimat
24 Haziran - 29 Haziran
* 50 TL üzeri bedava!
  • 50 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052314227

Alıcısı Hazır Kitap Açıklaması

Eğer şirketinizin pazarlama yöntemini elden geçirmek istiyorsanız, işe bu kitapla başlayabilirsiniz.

- Seth Godin

Markalar müşterileriyle ve içinde bulundukları kültürle yeni bir bağ kurmalıdır. Eskiden kural şuydu: Güvenli ama sıradan ürünler yarat ve bunları kitleye pazarla! Şimdi yeni bir kuralımız var: Yenilikçi ürünler yarat ve pazarlamayı onların içine yerleştir! Bugün bizim için söz konusu olan, ürünün kendisidir. Bir markanın tüketiciler üzerindeki en büyük etkisi ürünün kendi içinde saklıdır.

Peki şirketler nereden başlamalı? Önce markalarını köklerine döndürmeli ve mesajın üründen ayrı bir şey olmadığının, ürünün mesajın ta kendisi olduğunun farkına varmalılar. Elinizdeki kitap, şirketlere bu yeni dünyada başarılı olmak için neler yapılması gerektiğine dair adım adım izlenecek bir rehber sunuyor. Yazarlar Alex Bogusky ve John Winsor, bu adımları izleyerek Coca-Cola, Burger King, Google, Nike, Microsoft, Toyota ve American Express gibi dev markalarla çalıştılar.

Bogusky ve Winsor size pazarlamanın 21. yüzyılda kendini nasıl yeniden icat edebileceğini gösterirken, bir pazarlama stratejisi dersini en önden dinlediğinizi hissedeceksiniz.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Ebat : 14,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.