Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Detay Yayıncılık

Standart Teslimat
21 - 23 Eylül
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059189941


Günümüzde pazarlama iletişimi pazarlama faaliyetlerinin en önemli unsurlarından biri haline gelmiştir. İletişim kanallarının çeşitlenmesiyle beraber işletmeler pek çok farklı mecrayla tüketicilerle buluşma imkânı yakalamaktadırlar. İşletme, ürün ve marka hakkında tüketicileri bilgilendirmek, ikna etmek ve hafızalarında canlı kalmak önemli bir rekabetçi üstünlük iken bu faaliyetlerin dikkatli şekilde organize edilmesi de bir o kadar hayatidir. Bu kapsamda pazarlama yöneticilerinin geliştirdikleri tüm önerilerin içerisinde iletişim olduğunu unutmadan yani bütünleşik bir şekilde davranmaları gerekmektedir. Unutulmamalıdır ki tüm pazarlama karması unsurları ve daha özelde tutundurma karması elemanları birbirlerini tamamlayacak ve tüketicilerin zihninde çatışma yaratmayacak şekilde organize edilmediği takdirde değer ifade eden öneriden bahsetmek mümkün olmayacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 168

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Detay Yayıncılık

Sayfa Sayısı : 168

İlk Baskı Yılı : 2016

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız