Evren 101

Güneş Sistemi'nden Solucan Deliği'ne Evren Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Çevirmen: Özlem Özarpacı

Say Yayınları

• Barkod: 9786050205176

Ders kitapları genellikle uzayın güzelliklerini ve gizemini sıkıcı tartışmalarla arka planda bırakırlar. Galileo da böyle bir şey istemezdi tabii ki! Bu yüzden, Evren 101 sıkıcı ayrıntılara ve uzun anlatılara girmeden, yıldızlarla bezenmiş gökyüzümüzün ardında saklanmış olanları keşfetmenizi sağlayacak ve ilginizi her daim canlı tutacak ilginç bilgileri sizlere eğlenceli bir dille sunmak için hazırlandı.

Büyük Patlama’dan Samanyolu’na, Isaac Newton’dan Henrietta Swan Leavitt gibi başarılı bilim kadınlarına, gökyüzüne dair her şeyi içinde barındıran bu elkitabı, başka hiçbir yerde bulamayacağınız resimler, tablolar ve eğlenceli astronomik bilgilerle dolu!

İster kara deliklerin ardındaki gizemi çözmeye çalışın ister en sevdiğiniz gezegenle ilgili daha fazla bilgi edinmeyi amaçlayın, bütün sorularınızın cevabı Evren 101’de; hatta farkında olmadan yanıtını aradığınız soruların bile...

Ebat : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2016

Orijinal Adı : Astronomy 101

Medya Cinsi : Ciltsiz

Çok güzel

Çok güzel bir kitap çok hoş buldum bilim severlerin okumasını tavsiye ederim.

13.06.2019