Medya Analizlerine Giriş
Medyada neler olup bittiğini anlamlandırmanızı, seyrettiğiniz dinlediğiniz ve okuduğunuz şeylere karşı ilgi duymanızı, onlardan zevk almanızı, gündelik yaşamımızın bir parçası olan bütün medya alanları hakkında kendi fikirlerinizi düzenlemenizi sağlamak bu kitabın temel amacıdır.
Ayrıca, medya kuruluşlarının iletilerini nasıl oluşturduğunu, bunu niçin şu anda olduğu şekilde yaptığını ve çıktılarının üzerinizdeki etkilerinin neler olabildiğini anlayacak, böylece kendi yaşamınız, düşünceleriniz ve dünyanızla ilgili olan medyayı daha iyi yorumlamış olacaksınız.
Sayfa Sayısı: 237
Baskı Yılı: 2008
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yeni Alan Yayıncılık
İlk Baskı Yılı : 2008
Dil : Türkçe
Henüz yorum yapılmadı!