Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Hazsal ve Faydacı Tüketim

Hazsal ve Faydacı Tüketim

Hazsal ve Faydacı Tüketim

Yayınevi :

Derin Yayınları

Tükendi
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9789944250450


Çağdaş pazarlama bakış açısına göre; tüketici tercihleri yaşam tarzlarına ve ürünlerin hazsal (hedonic) ve faydacı (utilitarian) özelliklerine göre yönlendirilmektedir. Hazsal ürünsel deneyimsel tüketimin yanı sıra, haz ve eğlence sağlarlarken; faydacı ürünler temelde yararlı ve fonksiyonel ürünlerdir.

Tüketcilerin otomobil markaları arasındaki tercihlerini; estetik olma, prestij sağlama gibi hazsal nitelikler kadar sportif dizayn, sağlamlık, konfor gibi faydacı özellikler de yönlendirmektedir. Sabahattin Çelik, bu eserinde hazsal ve faydacı tüketim konusunu kavram olarak açıklamanın yanı sıra bu konuyu, ilgili diğer konularla ve bir uygulama örneğiyle birlikte ortaya koymaktadır.



Sayfa Sayısı: 242

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Derin Yayınları

Sayfa Sayısı : 242

İlk Baskı Yılı : 2009

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız