Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


İkinci Medya Çağında İnternet

İkinci Medya Çağında İnternet

İkinci Medya Çağında İnternet

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Alfa Yayıncılık

  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786051062181


XXI. yüzyılın başlangıcında, küresel etkileşim teknolojilerinin ortaya çıkışı, iletişim araçlarının doğasında çok büyük dönüşümleri beraberinde getirmiştir. Bu dönüşümler gazete, radyo, televizyon gibi yayıncılığa dönük biçimlerin egemenliğinin son bulmasını, bunun yerine internet gibi interaktif medyanın yükselişini ortaya çıkarmıştır.
Televizyonun, telekomünikasyon sistemlerinin, bilgisayarların, enformasyon hizmetlerinin interaktif olarak bir araya gelmesi ile ortaya çıkan internet, Batı'da, özellikle 1990'ların ortasından itibaren popülerlik kazanmıştır. Ülkemizde 2000'li yıllardan itibaren yaygınlaşan internetin kamu sektöründeki ve özel sektördeki uygulamaları insanlar arasındaki toplumsal etkileşimin yeni biçimlerini ortaya çıkarmış, yeni iletişim teknolojileri hemen herkes için kaçınılmaz bir gereksinim haline gelmiştir. Öyle ki, bu yeni iletişim araçlarının öncekilerin yerini aldığı öne sürülmektedir.
Yeni iletişim teknolojilerinden interneti tüm yönleriyle ele alan bu kitapta, değişik üniversitelerden bir araya gelen pek çok akademisyen reklamcılığın, pazarlamanın, televizyonun, oyun kavramının, marka kavramının nasıl değiştiğini irdelemektedir.



Sayfa Sayısı: 277

Baskı Yılı: 2010


Dili: Türkçe
Yayınevi: Alfa Yayıncılık

İlk Baskı Yılı : 2010

Sayfa Sayısı : 277

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!