Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Marka Kahramanları

Marka Kahramanları

Marka Kahramanları

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Detay Yayıncılık

Standart Teslimat
24 - 26 Şubat
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059189224


Bu çalışmanın birinci bölümünde; marka kavramı, marka bileşenleri, marka yönetimi, markanın pazarlama faaliyetleri açısından önemi ve özellikleri kavramsal açıdan ele alınmıştır ve incelenmiştir. İkinci bölümde; stratejik marka yönetiminde önemli bir iletişim aracı olarak maskot kullanımı ve önemi detaylı bir şekilde incelenmiştir. Bu bölümde, maskot kavramının tanımı, tarihçesi açıklanmaya başlanmış ve pazarlama açısından maskot işlevleri, marka algısı maskot yönetiminin marka iletişimi konuları ele alınmıştır. Üçüncü bölümde; marka yönetimi, marka değeri ve marka farkındalığı yaratmada marka algısı çerçevesinde maskot kullanımına bakış ve ülkemizden marka olma yolunda maskot uygulama örnekleri incelenmiştir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 178

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Detay Yayıncılık

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız