Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Marka Konumlandırma ve Algılama

Marka Konumlandırma ve Algılama

Marka Konumlandırma ve Algılama

Yayınevi :

Kriter

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786054613922


Çalışmada marka konumlandırma kavramı ve marka konumlandırmanın ilişkili olduğu kavramlar olan marka kimliği ve marka imajı kavramlarının ne olduğu detaylı bir şekilde irdelenmektedir. Bu kavramların yanı sıra konumlandırma kararı üzerinde etkili olan faktörler ve doğru hedef kitle saptanması sonucunda uygulanabilecek konumlandırma stratejilerinin neler olduğu konuları detaylı olarak ele alınmaktadır.

Tüketicilerin zihinlerinde markaya ilişkin uygun bir yer edinme anlamına gelen konumlandırmanın özellikle tanımında da vurgulandığı gibi ürüne ne yapıldığı ile ilgili olmayıp, tüketicinin zihnine ne yapıldığı ile ilişkili bir kavram olması konumlandırma fikrinin özünü oluşturmaktadır. Markanın öz değerini tüketicilere iletme ve onlarda olumlu bir imaj yaratarak zihinlerinde bir konuma yerleşme çabasının tüketicilerin algılama süreçleri ile doğrudan ilişkili olması nedeniyle çalışmada algılama süreci detaylı olarak incelenerek, algılama ile ilişkili olan öğrenme kavramı da özellikle tüketicilerin bilgi işleme süreçleri bağlamında ele alınmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 202

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kriter

Sayfa Sayısı : 202

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız