Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşteri İlişkileri Yönetimi-Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Müşteri İlişkileri Yönetimi-Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Müşteri İlişkileri Yönetimi-Temel Kavramlar ve Uygulamalar

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786053209973

Geçmişi oldukça eskilere dayanan müşteri ilişkileri yönetimi, günümüzde de oldukça dikkat çekici bir alandır. Buna rağmen, ülkemizde konuya ilişkin akademik çalışmalar sınırlıdır. Dolayısıyla bu kitap, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki kavramları ayrıntılı biçimde açıklanması ve bu kavramların bir arada verilmesi ile literatüre ve uygulayıcılara katkıda bulunmaktadır. Sir Winston Churchill'in "Ne kadar geriye bakabilirseniz, o kadar ileriyi görebilirsiniz" ifadesinde belirttiği gibi, konu ile ilgili geçmişte yapılan araştırmalardan yararlandık.
Bu araştırmalara göre, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama anlayışlarından ilişki pazarlaması ile bağlantılıdır. Bu nedenle, bu kitapta öncelikle pazarlama anlayışları ve bu anlayışlardan ilişki pazarlaması ayrıntılı biçimde ele alınmaktadır. Daha sonra, müşteri ilişkileri yönetimi kapsamındaki tatmin, sadakat, değer, deneyim, veri tabanı ve ölçümün yanı sıra etik ve yasal konular gibi temel kavramlar da açıklanmaktadır. Ele alınan kavramlar, uygulamadaki örnekleri ile sunulmaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 200

Ebat : 13,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2018

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız