Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Teori, Uygulama, Ölçüm

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi : Seçkin Yayıncılık - Ekonomi Kitapları Dizisi
Standart Teslimat
22 Ocak - 27 Ocak
* 125 TL üzeri bedava!
  • 125 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9789750241628

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kitap Açıklaması

Gözden geçirilmiş ve güncellenmiş 3. baskısını yapan kitap, meslek yüksekokulu, yüksekokul ve fakültelerin ilgili bölümlerinin müfredatlarında, zorunlu veya seçmeli ders olarak yer alan "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersine yönelik olarak hazırlanmıştır. Kitap, piyasada müşteri ilişkileri yönetimini konu alan diğer kitaplardan farklı bir içeriğe sahiptir. Söz konusu kaynaklar genellikle müşteri ilişkileri yönetimini teorik olarak açıklamayla sınırlı kalırken, bu kitap müşteri ilişkileri yönetiminin ölçümüne ilişkin tekniklere ve anketlere de yer vererek içerik yönünden farklılaşmaktadır. Özellikle, anketler müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin başarı veya başarısızlıkları ortaya koyarak müşteri ilişkileri yönetimi sürecinin sistematik değerlendirilmesine yardımcı olmaktadır.

 

Kitap üç temel bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel kavramlar açıklanmıştır. İkinci bölümde, müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasına ilişkin süreç ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise müşteri ilişkileri yönetimin ölçümünde kullanılan tekniklere ve anketlere yer verilmiştir. Kitapta çok sayıda tablo ve şekle yer verilerek, konuların daha kolay anlaşılması sağlanmıştır.

 

Kitap sadece ders kitabı olarak değil aynı zamanda kamu ve özel kesim çalışan ve yöneticilerine müşteri ilişkileri konusunda da pratik bilgiler sunmaktadır.

 

Kitapta Bulunan Konu Başlıkları

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Tanımı ve Kapsamı

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amacı, Önemi ve İşletmelere Sağladığı Faydalar

Müşteri İlişkiler Yönetiminin Özellikleri

Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Nedenleri

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Sorumlulukları ve Unsurları

Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli ve Uygulama Aşamaları

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulamasında Tepe Yönetimi ve Çalışanların Sorumlulukları

Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamasında Başarılı Olmak İçin Yapılması Gerekenler

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Uygulanmasında Yapılan Yanlışlıklar

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçümü (İç ve Dış Müşteri İlişkileri Yönetimi Anketi)

(Tanıtım Bülteninden)

Hamur Tipi : 1. Hamur

Ebat : 13x19

İlk Baskı Yılı : 2017

Baskı Sayısı : 3. Basım

Medya Cinsi : Ciltsiz

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.