Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Pazarlama Teorisi Gelişimi ve Değişimi

Pazarlama Teorisi Gelişimi ve Değişimi

Pazarlama Teorisi Gelişimi ve Değişimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Gardner
Yayınevi :

Beta Yayınları

Standart Teslimat
16 - 18 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052423714

*Giriş *İnteraktif Olmayan-Ekonomik Pazarlama Okulları *İnteraktif-Ekonomik Pazarlama Düşüncesi Okulları *İnteraktif Olmaya-Ekonomik Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları *İnteraktif-Ekonomik Temelli Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları *Öğrendiklerimiz

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 1. Hamur

Sayfa Sayısı : 290

Ebat : 16,5 x 23,5

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız