Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Yeni Müşteri

Yeni Müşteri

Yeni Müşteri

Postmodern Dünyada Tüketimi Yeniden Anlamlandırmak

Yazar: Ömer Torlak
Yayınevi :

Hayat Yayıncılık

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9789756218648


Geleneksel toplumdan postmodern eğilimlerin yoğun olarak yaşandığı günümüz toplumlarına tüketim eylemlerinin temel amacı değişmemekle beraber; beklentiler, tüketim tarzları ve araçlarda ciddi değişiklikler yaşandığı bir gerçektir. Bu hızlı değişim, yeni tüketici kavramının irdelenmesini gerektirmektedir. Çünkü pazarlamanın başarısı yeni tüketicinin anlaşılmasına sıkı sıkıya bağlıdır.

Modern toplumda yaşayan tüketiciler zamanla sahip olduklarıyla tatmin olmamaya başlamışlardır. Modern dünyanın tüketicisi, bir taraftan sıradanlıktan kurtulma, diğer taraftan kapitalist tüketim kültürünün ortaya çıkardığı eşitsizliklere karşı gelme eğilimlerine paralel olarak postmodern tavırlar ortaya koymaya başlamıştır.

"Yeni Müşteri", yeni tüketicideki değişimi ve nedenlerini temel bazı yönleriyle anlamak isteyenlerin görmesi gereken bir eserdir.



Sayfa Sayısı: 232

Baskı Yılı: 2007


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hayat Yayıncılık

İlk Baskı Yılı : 2007

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız