Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

Yerelden Küresele Marka Yolculuğu

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

The Kitap - Yayınevi Genel Dizisi

Standart Teslimat
28 - 04 Aralık
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786056510625


Dünyaca ünlü pazarlama uzmanları Nirmalya Kumar ve Jan-Benedict Steenkamp, gelişmekte olan tüketici markalarının uluslararası pazarlarda başarıya ulaşması adına bir plan için yola çıkıyor. Brand Breakout, markaları iç Pazar baskısından koruyup dünya çapında bir zafere ulaştıracak sekiz strateji öneriyor.

Her bir stratejik rota için Kumar ve Steenkamp, şirketlerin yüzleşeği problemleri ve problemlerin üstesinden nasıl geleceklerini tanımladığı gibi en etkili uygulamaları da inceliyor. Dünyanın dört bir yanından derledikleri HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas ve Corona gibi tüm örnek çalışmalarda yazarlar bu şirketlerin stratejilerini gösteriyor ve stratejik marka yaratma ilkelerinin altını çiziyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 261

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: alBaraka Yayınları

İlk Baskı Yılı : 2016

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.