Nasıl Sipariş verebilirim?
 

Alışveriş yapmak için üye girişi yapmalısınız. Sipariş vermek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.

1. İncelediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.

2. “Sepetim” sayfasında ürün bilgilerinizi kontrol ediniz. Değişiklik yapmak istediğiniz alanlar varsa güncelleyiniz.

3. Ödeme yapmak için “SATIN AL” butonuna basınız.

4. Teslimat ve fatura adresinizi seçiniz. “Yeni Adres Ekle” seçeneği ile farklı bir teslimat adresi girebilirsiniz.

5. “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini tıkladığınızda, teslimat adresinize fatura kesilecektir.(E-Fatura mükkellefiyseniz, faturanız sistem üzerinden gönderilecektir.)

6. Farklı bir adres ve kişiye/kuruma fatura kesilecek ise; tiki kaldırmanız gerekmektedir. Bu durumda yeni adres bilgilerini ekleyebilirsiniz.

7. Siparişi tamamla butonuna basarak “Ödeme” sayfasına gelerek ödeme tipini seçiniz.

8. “Mesafeli Satış” ve “Ön Bilgilendirme” kabul sözleşmelerini onayladıktan sonra “SİPARİŞİ TAMAMLA” seçeneği ile siparişinizi sonlanlandırınız.

Sipariş hakkında nasıl bilgi alabilirim?
 

Siparişinizin durumunu “Hesabım” menüsünden “Sipariş Bilgilerim” sayfasından öğrenebilirsiniz.

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
 

Onayladığınız siparişinize daha sonradan ekleme yapılamamaktadır.

Siparişimi hediye paketi yapabilir misiniz ve hediye notu ekleyebilir miyim?
 

Evet. Sepetinize gidiniz ve “Hediye Paketi Yap” butonuna basınız. Ekrana gelen kutucuğa hediye notunuzu yazınız ve “kaydet”ı tıklayınız. (en çok 275 karakter)

Hediye paketi ücretsiz mi?
 

Evet, hediye paketi servisimiz ücretsizdir.

Yurtdışından sipariş verebilir miyim?
 

Sitemize yurt dışından da sipariş verebilirsiniz.

Siparişin parçalı olarak gönderilmesi ne demektir ve neden yapılmaktadır?
 

Sizi daha fazla bekletmemek adına stokta olan ürünlerinizi sevk ederiz. Kalan ürünlerinizi ise ikinci gönderim ile kargoya teslim ederiz. Bu işlemden dolayı ek bir kargo ücreti alınmamaktadır.

Hediye çeki ve/veya hediye kartını siparişimde nasıl kullanabilirim?
 

Hediye çekinizi kullanmak için, ödeme sayfasına geldiğinizde, “hediye çeki kullan” butonuna basınız ve ilgili hediye çekinizi seçiniz. Daha önce mail adresinize tanımlanmış hediye çeki varsa ekrana gelecektir. Sepet tutarınız, hediye çekinden büyük ise, kalan tutarı istediğiniz ödeme tipi ile tamamlayabilirsiniz.

E-kitap nedir, nasıl satın alıp okuyabilirim?
 

E-kitap ve E-kitap okuyucu cihazlarınızla ilgili detaylı bilgi ve sorun çözümü için bu bağlantıya tr.kobo.com/help/?style=onestore&store=TR&language=tr-TR&culture=tr-TR gidiniz

Faturanın kurumsal şirket adına kesilmesini istiyorum. Ne yapmayalım?
 

Siparişinizi oluşturma aşamasındayken “Ödeme” sayfasında yer alan “Fatura Adresi” bölümünden “+Yeni Adres Ekle” butonunu tıklayınız. “Adres Tipi”nizi “Kurumsal” olarak işaretleyiniz. Bu şekilde formu doldurunuz ve kaydediniz.

Verdiğim siparişin fatura bilgilerini değiştirebilir miyim?
 

Siparişiniz henüz kargoya verilmedi ise fatura bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürünler ile faturamın farklı adrese gelmesini istiyorum. Mümkün mü?
 

Evet. Siparişinizi oluşturma aşamasındayken “Ödeme” sayfasında yer alan “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini boş bırakmanız/tıklamamanız durumunda fatura ile ürünlerin farklı adreslere gönderilmesi sağlanacaktır.

Ürünlerim tarafıma ulaştı ancak faturam neden gelmedi?
 

Teslimat ve fatura adresiniz aynı olsa da “Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı” seçeneğini işaretlemeniz gereklidir. Aksi halde faturanız ayrı olarak sevk edilmektedir.

Siparişim kaç günde teslim edilir? Teslimat seçenekleriniz nelerdir?
 

“Standart Teslimat” seçeneğinde sipariş tarihinden sonra 1 - 5 iş günü içerisinde,

“Hızlı Teslimat” seçeneğinde sipariş tarihinden 2 iş günü sonra,

“Aynı Gün Teslimat” seçeneğinde, siparişinizi verdiğiniz gün için belirtilen saatleri arasında teslim edilir.

Hızlı ve Aynı Gün Teslimat seçenekleri Havale ile ödemelerde, ön sipariş ürünlerde, şu an için İstanbul dışında geçerli değildir.

Siparişimin parçalı olarak tarafıma teslim edildiğini nasıl anlarım?
 

Tarafınıza teslim edilen ürün/ürünler, faturada aynen yer almaktadır. Ayrıca; faturanızın hemen alt tarafında “**Siparişinize ait diğer ürün(ler) tedarik sürecindedir.” şeklinde bilgi yer almaktadır.

Teslimat adresini ve/veya alıcı isimlerini değiştirebilir miyim?
 

Siparişinize ait henüz fatura kesilmedi ise teslimat adresinizi ve alıcı isimlerini değiştirebilirsiniz.

Yurtiçi gönderilerde kargo ücret tutarınız nedir?
 

Sitemizden vermiş olduğunuz sipariş;

Standart Teslimat (Yurtiçi Kargo) seçeneğinde 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde yurtiçindeki gönderimler için kargo ücretsizdir. 150 TL ve altı alışverişlerinizde ise kargo ücreti 29,90 TL olarak fiyatlandırılmaktadır. Kargo Bedava kampanyaları sadece (bu) Standart Teslimat seçeneğinde geçerlidir.

Yurtdışı kargo ücretleriniz nedir?
 

Siparişin içeriği ve bölgesine göre kargo masrafı değişmektedir.

Yurtdışından sipariş verdiğimde ek ödeme yapacak mıyım?
 

Söz konusu ürünün/ürünlerin alımı nedeniyle yasa, yönetmelik ve ilgili yasal düzenlemeleri uyarınca tahakkuk ettireceği gümrük vergisi, harç vesair her türlü mali yükümlülük teslim alacak kişiye aittir.

Hangi ülkelere sevkiyat sağlıyorsunuz?
 

Teslimat adresi eklediğinizde ülke bölümünden seçeceğiniz her yere sevkiyat sağlanabilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
 

“HESABIM” menüsünden “Sipariş Bilgilerim” butonunu tıklayınız ve siparişinizi görüntüleyiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde, ekrandaki “SİPARİŞ DURUMU” alanında “Kargoya Verildi” bilgisi yer almaktadır. “Kargoya Verildi” linkini tıkladığınızda ise sevkiyatınızın hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz.

İkinci kere gönderdiğiniz kargo sevkiyatından kargo ücreti alıyor musunuz?
 

Hayır, ilave bir kargo ücreti alınmamaktadır.

“Hasar Tespit Tutanağı” nedir?
 

Tarafınıza ulaşan paketleri kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Paket içinden çıkan hasarlı, kırık ürün/ürünler durumunda; kargo elemanının şahitliğinde bu durumu tutanağa geçirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin tarafınıza kırık, hasarlı ulaştığı hususunu tutanakta mutlaka belirtilerek sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanması gerekmektedir.

Yorumların yayınlanma kriterleri nelerdir?
 

D&R’da yer alan ürünleri değerlendirebilmek için bu ürünün üye tarafından satın alınmış olması gerekmektedir. Ürünler için yapılan yorumlar olumlu ya da olumsuz olmasına bakılmaksızın aşağıdaki kriterler açısından tarafımızca değerlendirilir.

•   Hakaret, argo ya da küfür içermektedir.

•   Kullanıcıya ya da farklı kişilere ait kişisel veri içermektedir.

•   Yorum içerisinde farklı sitelere yönlendirme yapılmaktadır.

•   Hukuka aykırı ifadeler içermektedir.

•   Anlaşılmayan ifadeler içermektedir.

Yukarıdaki kriterlere uygun olmayan içeriklerin tespit edilmesi durumunda, yorum ürün sayfasında yayınlanmaz. Yorumunuzun yayınlanamama nedeni hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.